| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 好無聊既一日∼ |
分類: 未分類 |
唉∼今日果科又炒左啦∼連續第三科炒啦∼
真係慘∼即刻灰哂囉∼
一開始考果幾日都好有心機去溫∼
但係最後三日∼竟然冇心機溫∼
仲掛住玩tim∼
希望唔好再留班啦∼
再留會好慘架∼會冇哂d fd架∼
我唔想咁慘呀∼只要唔留班就得架啦∼


|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| 好驚聽日會唔合格~ |
分類: 未分類 |
唉~今日考電腦呀~又係冇溫到~
點知衰左~唉~又多一科唔合格啦~
死啦~唔想再留班呀~
聽日考西史呀~我最無信心同最差既一科~
一定唔合格啦~冇心機溫書呀~
好想合格呀~但唔溫係唔會合格架~
溫唔溫好呢~唉~


|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 好多好好既朋友∼ |
分類: 未分類 |
好耐冇見我小學既同學∼
而且佢地是我既知己又係我既好朋友∼
呀霖啦∼嘉熙啦∼儂b啦同埋文鈺啦∼
好想再同佢地一齊玩呀∼
諗起小學果時∼真係好開心架∼
唔知幾時再可以同佢地一齊玩呢∼
一齊食飯都好呀∼
唔知佢地仲記唔記得我地之間既承諾呢∼
我諗佢地都係唔記得架啦∼
同佢地擁有既共同回憶係最開心既∼
好想回到從前∼我同佢地由小一識到而家∼
都有九年啦∼我地都係鬧過一次交咋∼
好彩我地最後都和好如初∼
到而家我地都好少會一齊玩∼
但係我地都會互相關心大家既成績和傾心事∼
我地應該都會記得大家既生日∼
都會打電話同佢地講生日快樂∼
而家既好朋友有石頭啦∼呀婆啦∼耳仔啦∼
係補習社就有肥仔啦∼呀琪啦∼
仲有兩個傻下傻下既細老啦∼
on9煜同連四肢都唔識分既傻仔江志成都算係既∼
有咁多好朋友∼真係好開心呀∼
唉∼bk有可能唔合格呀∼好慘呀!∼
如果有溫書既話∼我可以好高分架∼
我覺得自己好失敗呀∼


最後兩日啦∼可以去玩啦∼ |
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|