|
2006 年 6 月 29 日 星期四 |
|
| I MISS YOU"___ |
今日最後一日考試......
返到SCHOOL....見到張高高...
問佢歷史合5合格....點知......
合格呀!!!!!>_________<""HAPI..
THEN...落大雨....又灰左.....O___O"
去到禮堂...枱上面有張轉校既野....
諗緊轉5轉好....轉左又驚5捨得,,,,唉....
份卷都OK...''起碼都識....
做到一半....諗到1A散LA,,,
5開心..................................,,
放左學....去左食野..THEN去BO姐HOME....
聽到一首歌....差D喊左....連自己都5知做咩.....
歌名叫"I MISS YOU"...........,,
不停咁聽.....心情到左絕望....
P.S:I MISS YOU..."
YOU MISS ME MA?!@_____@"
..THE END=]
|
|
打記子既時間︰2006-06-29 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|