|
2006 年 6 月 13 日 星期二 |
|
| 唉............. |
暢暢....... I LOVE U AR>V<''
兩日冇打....講返先~
呢兩日發生既事都冇乜野...十分平常...
最近睇惡作劇之吻...超正!!!鄭元暢勁令仔呀!!
勁鍾意佢呀!!!!>33333333333<''
今日返到SCHOOL...入CANTEEN....
中....冇野好講.....
地班...勁傾囉~....'''
ENG...DO LISENTING....BOR~
小息....湯喊.....=[]='''佢同朱5知做咩...''
I.S....對作....無聊..''
數....差DD訓左..=33333=''
ENG2....湯玩失蹤..=[]=''
LUNCH...又玩數字球...
中史....講書...悶到嘔....ZZZZZZZ''
普...考口試....考左LU...SO係度畫野...
放學.....返歸歸...
P.S:惡作劇......''
BY:YUEN""
..THE END=]
|
|
打記子既時間︰2006-06-13 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|