|
2006 年 6 月 3 日 星期六 |
|
| 期待........ |
等你.......
..........................................................................
今日11點幾先起身...
then煮麵食.....
睇左陣電視....
跟住玩電腦....
同左佢msn.....
之後又同第2個佢傾電話....
傾下聽日既事.....
之後冇lu.....
p.s:快d到聽日啦...><""
唱kk...行街街....oh yeah!!!!
BY:YUEN"
..THE END=]
|
|
打記子既時間︰2006-06-03 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|