|
2006 年 5 月 4 日 星期四 |
|
| 好悶..... |
悶...........
發呆了.....發臭了...
............................................................................................
今日10點幾先起身.....
成屋得我一個.........恐怖......
跟住煮野食.....開電腦...
牙爸牙絲返左黎....過左陣...
就去左家興buy野~
ka""buy左勁多野食....呵呵""
之後又玩電腦.....玩玩下...
沈同湯打黎...話湯同朱一幢wo...
wo............小心日久生情呀~哈2~
咁既一日就咁過去...無奈=[]=""
p.s:今日總結:『悶到嘔白泡』....
一分期待星期6~可以同湯去影貼紙相...
跟住去buy褲褲.~~^^"" By:Yuen"
|
|
打記子既時間︰2006-05-04 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|