|
好悶呀 ~ 都唔知做咩好!
跟住,我就係咁同 fd 係到傾電話,聽歌......
聽聽下..我又想作文wo , 咁打開左o個 word 黎作
我發覺我好鐘意作一d同感情有關既文章 , 我一作就作左兩篇
一篇係 about 愛情 , 而第二篇係 about 友誼 ~ ~ ~
其實我有時會諗 , 愛情同友情邊樣重要 d ? 我亦都有問過其他人 !
有 d 拍緊拖既人會答愛情 , 相反 , 會答友情 .......
好可惜 , 如果你問我既話 , 我會答你我兩樣都咁重要
人 , 有時真係好難估到佢諗緊 D 咩 , 可能一個同你拍緊拖o既男仔 ,
佢表面上就好愛你 , 但係可能佢個心會去諗點樣去愛其他女仔 !
我想問呀 , 有冇人會一心一意咁對自己鐘意o既人????
|