| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日同阿爸去左健康院果到拆線..
要推住部輪椅都幾煩下囉...
睇住d姑娘幫阿爸拆線..
好恐怖下囉..
好難想像到d醫生點樣將d線
連落d肉d呀==''
跟住就推左阿爸落銀行到攞錢..
真係超麻煩囉d手續...
整左一輪先攞到呀..
又唔可以幫阿爸攞呀..
姐係每一次攞都要推阿爸落去呀..==
攞完錢係出面等我家姐啦..
跟住有個阿婆諗住黎打簿啦..
點知又珊左門口..
d職員就唔比佢入...
跟住佢就係到鬧d職員啦喎..
好o咀囉..
果陣幾想鬧佢阿婆呀:
人地早就寫左幾點珊門嫁啦..
冇係果個時間黎係你自己既問題姐...
不過最後都冇鬧到..
|
|
刊登時間︰2007-08-13 11:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日7點幾就起左身啦...
好眼訓呀>.<
約左玲等..點知等左好耐都唔見佢...
以為佢返左學校啦..
點知原來佢未返喎..呵呵..
要返學校測數學..
開頭仲以為係跟f.3果班考呀..
但原來唔係..係跟f.4==''
好無奈下囉...
心情都冇左呀..
之後就落左葵芳到睇戲...
睇"不能說的秘密"呀..
第3次睇啦..
唔見左張飛尾呀...
好失敗呀..
攞果個野食入去真係難呀==''
超好笑..
係入面見到嘉紅佢地呀..
如果仲有人搵我睇既話唔介意嫁..
隨時搵我啦..哈哈..
牛丸同欣睇完都話好睇呀...kaka
跟住就同牛丸一齊返去學校啦..
點知阿sir話就掛8號風球唔洗上堂喎...
o咀囉..
難得我想上果陣又冇得上呀..食啦
之後去打完電話返屋企就可以走人啦.. |
|
刊登時間︰2007-08-10 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 303 | »
|