| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日既生活總算正常d啦...
冇上個禮拜咁忙..
仲有2日就ut啦..
但..
我一d書都未溫過囉..= ='''
今次都唔知點死呀..
第一日就要英文,物理同普通話呀
聽日就一定要溫書嫁啦...
不過成日都係得個講字==
好食屎囉...中文堂miss叫左我3次...
點解咁鐘意12號嫁= =''
英文測驗...唔識..
預左唔合格..因為由中一開始我測呢d
係冇一次合格嫁(ge卷)
次次都係差幾分呀=口=''
oral堂首先有個白痴出左去切野..=,=
跟住分組講野真係笑死囉..(我,井,楊議婷,運好,凱莉,梁生)
梁生...好佩服佢囉...
一句野可以連埋2個一齊既..
仲可逼我剔呀= =''
不過就真係好好笑囉...大家都唔知自己講緊d咩呀
|
|
刊登時間︰2007-03-26 06:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
又星期5la...今個禮拜我返左2日學姐..
要追返既野有好多..
今日真係超忙囉..
要測數學又要中文說話
lunch去左測數學
不過測左一半就要走人啦..
miss好似要開會
佢叫我放學再去測..
跟住lunch咪去問人數囉...
冇個人肯答我= =
不過要多謝玲同晴囉..
thx~thx~
放學就中文說話
野就講得幾多下啦
不過就成組都唔合格囉..
因為偏離左題目又冇人兜返呀= =''
算啦..都係第一次姐..
跟住又去測數學啦
但都有幾多唔識下..
測緊果陣住你我隔離班高form既超白痴囉..
但唔記得講左d咩啦... |
|
刊登時間︰2007-03-23 10:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 303 | »
|