vicky0826
暱稱: ×*LoVe JaY CHoU..×;
性別: 女
國家: 台灣
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30052011
24122010
22122010
17092010
27082010
文章分類
全部 (605)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 3 月 26 日  星期一  
!*×260307 -|+* 

今日既生活總算正常d啦...

冇上個禮拜咁忙..

仲有2日就ut啦..

但..

我一d書都未溫過囉..= ='''

今次都唔知點死呀..

第一日就要英文,物理同普通話呀

聽日就一定要溫書嫁啦...

不過成日都係得個講字==

好食屎囉...中文堂miss叫左我3次...

點解咁鐘意12號嫁= =''

英文測驗...唔識..

預左唔合格..因為由中一開始我測呢d

係冇一次合格嫁(ge卷)

次次都係差幾分呀=口=''

oral堂首先有個白痴出左去切野..=,=

跟住分組講野真係笑死囉..(我,井,楊議婷,運好,凱莉,梁生)

梁生...好佩服佢囉...

一句野可以連埋2個一齊既..

仲可逼我剔呀= =''

不過就真係好好笑囉...大家都唔知自己講緊d咩呀

刊登時間︰2007-03-26 06:45 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 23 日  星期五  
!*×230307 -|+* 

又星期5la...今個禮拜我返左2日學姐..

要追返既野有好多..

今日真係超忙囉..

要測數學又要中文說話

lunch去左測數學

不過測左一半就要走人啦..

miss好似要開會

佢叫我放學再去測..

跟住lunch咪去問人數囉...

冇個人肯答我= =

不過要多謝玲同晴囉..

thx~thx~

放學就中文說話

野就講得幾多下啦

不過就成組都唔合格囉..

因為偏離左題目又冇人兜返呀= =''

算啦..都係第一次姐..

跟住又去測數學啦

但都有幾多唔識下..

測緊果陣住你我隔離班高form既超白痴囉..

但唔記得講左d咩啦...

刊登時間︰2007-03-23 10:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]