| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
琴晚成2點幾先訓呀,今日2點幾就起左身啦~
不過都冇嘜野做呀,唔想做功課...
咁就唯有睇電視啦,睇女排,幾好睇嫁我都好鐘意睇
最精彩既我覺得係中國對俄羅斯囉~
中國真係有好多次都對住佢地,不過次次都win呀
今次都唔例外,3比0贏左佢地
俄羅斯有2條友勁高呀==成2米2...
都唔知d人點解咁高既...
|
|
刊登時間︰2006-08-20 07:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
|
今日好早就起左身啦~因為約左玲同fish去睇死亡筆記
我覺得呢套戲好掂呀,2個男主角個樣都ok啦~
個死神好....咩都唔食嫁喎,靜係食蘋果喎==都唔知點解呀
呢個係第一黎嫁咋,11月先出第二...真係呀...
要人等咁耐呀,好難忍嫁嘛><總之就其待第二la~
跟住就去左食野同買書啦~先買得果3本呀
緊住玲就去左整頭髮la~我同fish就係出面坐
坐左成2個鐘都有呀,真係悶爆呀...
我地係咁睇有冇靚仔,salon入面邊個最靚仔...kaka
跟住fish爸爸有事就走左先啦~唔知佢爸爸有冇事呢??????希望佢爸爸冇事啦~
緊住就同玲去睇鞋la~不過睇左好多就搵唔到岩既=.=
之後就靜係攞住3本書返屋企la~ |
|
刊登時間︰2006-08-20 12:56 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | ... | 303 | »
|