| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日係最後果2堂,即英文堂果陣調左位呀~
今次我唔係坐係前面頭3行啦~我坐係第4個位
哈哈~都唔錯既...
今日又係5點先走得,都冇嘜野既
不過一返到屋企...就大件事啦...
我醒起我係咪冇帶科學作業呢????跟住就去搵書包啦,
點知...真係無呀><本身諗住打比人叫人
幫我影印,不過個個都未返==咁我就決定返
學校攞。我一路係咁跑返去,係途中
我見到陳淑芬同歐嘉華,佢地問我做咩,我話留左科
學作業係學校,我問佢地學校珊門未,佢地話未
咁我又跑快d啦~係差唔多到學校既小巴站見到
黃曉欣同曾美樺,佢地問我係咪留左野,我話係
佢地又問我留左嘜野,我話科學作業,不過唔知佢地
聽唔聽到,因為我趕住跑返學校。係紅綠燈見到校工
好似要珊門,我就唔理仲係紅燈就衝左過去,好彩趕得切6.6
最後我終於都攞到啦~
不過跑到我身水身汗=.=返返屋企個樣勁狼狽...
好彩冇撞到識既人(尤其係佢),如果唔係樣爆...
|
|
刊登時間︰2006-05-22 07:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
哈哈~今日竟然落雨喎,不過我寧願
佢係我地返學果陣落大d,跟住唔駛返仲好....
今日為左睇霆鋒做果套2002,所以
就好早起左身~kaka~
睇完2002就睇今日是魔王,跟住睇
龍王傳說最後係睇超人力斯
跟住就做功課啦~不過比d功課搞到我
頭都爆埋,特別係數學呀,所以
數學最後先做,做晒其他功課先,因為
可以有多d時間去諗... |
|
刊登時間︰2006-05-21 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | ... | 303 | »
|