| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
23號大家去打邊爐呀~~~

冇見一排大家又令仔左啦~~~~當然包括吳迪嘉啦~~哈

我d令女同學呀~~
係酒樓入面既大合照呀,,,今次又係好多人冇黎,,下次一定要黎呀!!!

食飽飽要走啦~~~係商場入面影的,,係就係走,,不過走左去食糖水
呢張發生咩事呢!?原來大家都唔知係連拍緊囉=0=''
THE END (更多相係相簿呀)
|
|
刊登時間︰2008-12-26 12:08 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
剛剛返到屋企唷...
今日(23號)同班小學fd去左打邊爐呀...
十分正呢,,,,
不過我之後去就搵左好耐囉= =''
冇見一排,,
吳迪嘉又轉左樣啦...
仲有d人真係變左好多下..
11點到打完,,,
就去左食糖水啦..
吳迪嘉請呀,,,多謝晒~~
係笑聲中渡過左一晚,,,
開心既時間過得特別快...
下次一於去camp啦~~~ |
|
刊登時間︰2008-12-24 01:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 303 | »
|