10月10 JAY出碟
今日惠明問左我一個問題,,好驚訝佢會問我呢個問題...
佢問我點解會鐘意JAY CHOU,,鐘意左幾耐??
果陣我呆左一呆,,,
跟住我答返佢:我都唔知喎,鐘意佢冇原因嫁喎,
鐘意就鐘意嫁啦!!!我鐘意JAY都有4年幾5年嫁啦...
不過我對JAY已經昇華左做愛囉,,,哈哈
我自己覺得囉...
曾幾何時都好似有人問我呢個問題..
答案都係果個啦:鐘意就鐘意冇原因!!!
講開又講呀...
其實到依家我仲好記得第一次聽到"安靜"
果陣既感覺呀,,,果陣我訓左係地,,,
跟住tvb播左"安靜"既mv出黎...
聽左1分鐘到可能少d,,嘩,,,超驚訝呀,,覺得超好聽!!!
我冇誇大嫁,,,真係超好聽呀..
之後就超愛呢首歌啦,,都keep住聽JAY d歌..
果個感覺真係超深刻呀,,我唔會忘記囉..
可能係呢首歌令我對JAY萌生左愛意啦...哈哈
唉,,,其實我曾經都有段刻骨銘心既感情嫁,,,
不過係我暗戀人姐,,,佢同我由細識到大嫁...
我鐘意左佢4年呀...不過一路都冇同佢講,,
有一次我終於打算同佢講呀,,,,點知又見唔到佢呀..
個天就係咁玩我呀,,搞到我依家有個遺憾呀..
不過都係陳年往事啦,,我依家最愛JAY呀... |