中文堂:短講,,,仲未到我,,
係度同英英傾計....唱下歌咁,,,
我睇佢日記仔,,佢話俾我感染到佢開始鐘意唱歌
我都俾佢感染到開始鐘意影相,,,,
geog同後面果2條友傾計,,,,
傾埋d低b野~~
英文堂,,鐘承x成隻手痴晒雙面膠,
攞左我d野黎痴係佢隻手度,,,
落堂,,要趕住去食飯,,就拿拿淋min返出黎,,
咁我個塗x液係痴左d令令膠紙既,,
一大力min左出黎,,就成舊甩左,,仲要殘留左佢d雙面膠,,,
lunch同肥木口,游游去街市buy野食**勁熱氣**
我地淨係buy左d餸,,冇buy飯飯,,,,,正爆
1點鐘倒就返上去問人借數學功課抄,,
之後都係悶悶的,,,,,
睇報紙果陣,,,我見到有隻筆係我張枱度,,,
我果陣時睇唔清楚就,,,講左句:妖~!!邊個嫁?
跟住就put走佢,,跟住就望到隻筆原來係我既,,,
第一個反應就緊係執返佢la~~
當我行去執果陣,,就見到有隻腳就黎踩到我隻筆,,
*我隻筆ar~*始終都黎唔切,,,,,,仲聽到爆裂既聲,,
我就緊係執返la!!~,以為佢十死冇3嫁la~
薯不知,,仲好健全,,,,條友仲要話:咁都唔*nan*
真係覺得我隻筆好堅強~~~
之後恩恩見到有個豬包响佢果張鄧度,,,
我同佢同英英就係度搵下有冇d旬野~~
俾我地搵到面油紙,,,本來我真係諗住攞一張嫁咋,,
點知一攞.攞左幾張,,,英同恩都有攞
跟住3條友係度用la~~~~
點知後面其中一條友話我地多油wor!~~~
我地話:你冇既...佢好堅決話自己冇,,
仲同鐘承x攞面油紙,,,一抹,,,,就好明顯有la∼
我同英英就係度狂串佢!!∼∼∼
數學堂,,李國7冇返,,第一堂miss chan代
第二堂係林sir,,條友好似當我同肥杏透明law~~~
枉我地以前都成日話佢幾令仔~,,太失望la!~
李國x神早已經留左d功課俾我地do~~,,但係,,
個個未做完就放學走佬lu~~ *包括我*
星期一都唔知會唔會俾佢插ar~~
夜晚,,mami冇返黎煮飯飯,,,so出左去食
係走廊影左sister既背影>>
好明顯整緊頭髮~~!!名為*牙翁的背影*~!,,.
返到黎就係度玩電腦~~~
冇野做lu~~
覺覺豬lu!!!,,
|