今日諗住反`跳舞`點知跳舞室冇人- -
覺得勁仆街囉,,之後同糖`田雞`細細粒`
去{陶大}影貼紙相,,跟住又去左................
吾想講咁多`...星期一諗住同糖`田雞`
細細粒`榮`judy去加洲紅,唱k喇,,,今日
真係好鬼熱丫,,,吾知點解今日好累丫..
吾講喇,,掰掰- -