憎左lulu88522........
煩ai
煩都話因為係朋友
煩有咩咁諗唔開姐
煩咁因為我係獅子座l......(閱讀全文)
新年真係好鬼悶
日日係屋企~~又涷wo搞到我都唔想出去
琴日同an-ying去睇功夫灌籃,只能說糊糊隻碟好好聽
d人個笑點好鬼低
我隔離個靚仔也笑得太開懷了吧!!我只能說今日見唔happylemon唔係唔係 係茶茶子果野真係激死我
lulu你幾時番黎同我去睇最後的23日a.......我只能說我想買曬咁多隻唔同版本ge糊糊隻ep a
真係超開心a...整番部腦之後不知快幾多....終於可以周圍去人地到留言啦hoho~
因為部腦中毒太深搞到我歲月留白
今日去温數學,係番老地方M記~今次數學幾易希望高分d拉番之前果d.但係圖書館阿e果科就唔知點拉好
今日個重頭戲完全係蔡頭身上~因為佢玩命運囍芭拉輸左(比大妗講中)
於是佢就去.........haha (詳見lulu88522)
唔知點解蔡頭咁中2將d衰野屈係我身上
詳見lulu88522 or Miss_dakam