| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| `1oo問=] ♥ - 個 人 資 料 - ♥ |
分類: 未分類 |
o1-)花名`糖3)`;
o2-)幾碎`13;
o3-)生日`10.19;
o4-)星座`天秤;
o5-)住邊`天水圍;
o6-)有咩屋企人`家人;
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 愛 情 篇 - ♥
o7-)而加有冇愛的人`有;
o8-)佢知吾知`唔知
o9-)有冇試過表白`冇;
1o-)你知吾知佢鐘吾鐘意你`唔想知;;
11-)點知`- .-;
12-)鐘意一個人有冇理由`冇;
13-)你會吾會選擇放棄佢`會;
14-)介吾介意佢同其他女仔玩`唔知;;
15-)易呷醋的嗎`唔知=];;
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 朋 友 篇 - ♥
16-)數出1位好友`琳=];
17-)最可愛是`冇;
18-)最令女是`冇;
19-)最怕醜是`冇=];
2o-)最令仔是`唔知;
21-)最細膽是`怕高;;
22-)最囍邊個好友`冇;
22-)為什麼`唔知=]
23-)你吾開心時,點個會氹你`傾計;;
24-)擇友條件是`好傾;;
25-)最囍跟朋友做咩`做傻事.33.
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 校 園 篇 - ♥
26-)學校令吾令`唔令;
27-)學校最令系邊到`冇;;
28-)你咩班`1D3)`
29-)幾號`28
3o-)班主任是`miss lee;;
31-)最鐘意咩科`通3;;
32-)最討厭咩科`好多;;中史`__'
33-)最鐘意邊個老師`冇;;
34-)最討厭邊個老師`馮獻邦藍色怪物)`
35-)系班到做咩職位`學生<3*
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 雜 撈 篇 - ♥
36-)最驚咩動物`昆蟲-3-'
37-)想去邊個國家`日本;;
38-)而加最想同邊個傾電話`好fd;;
39-)囍食咩水果`
4o-)最憎d咩人`係人背後話人;;
41-)最憎咩日子`7.10;;
42-)最深刻系邊日`7.10;;
43-)囍咩花`唔知;;
44-)囍咩類型的人`好傾;;
45-)覺得自己高吾高`0k;;
46-)囍聽歌定唱歌多d`聽歌._.;'
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 選 擇 題 篇 [ 2 選 其 1] - ♥
47-)mSn 0r iCq`MSN;;
48-)sMs 0r 手電`sMs;;
49-)晴天 0r 雨天` 雨天;;
5o-)睇書 0r 聽書`睇漫畫;;
51-)唱歌 0r 跳舞`2樣都唔中意;=]
52-)愛情 0r 友情`愛情`
53-)SHE 0r 2R`S.H.E
54-)歌手 0r danCer`歌手`
55-)老豆 0r 媽子`老荳v33v''
56-)電視 0r電腦`電腦`
57-)上網 0r 打機`上網;;
58-) 訓覺0r 打機`訓覺;;
59-) 行街 0r `唱K:行街;;
6o-)速成 0r 倉頡`速成;;
61-)牛奶浴 0r 泡泡浴`唔知;;
62-)啤啤熊 0r 兔仔`啤啤熊
63-)風爭 0r swIm`2樣都唔中意=];;
64-)中文0r英文`中文;;
65-)發帖 0r 回復`冇;;
66-)白飯 0r 粉面`粉面;;
67-)滑鼠 0r keYb0aRd` keYb0aRd.;]
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 無 聊 篇 - ♥
68-)最有回憶既地方`同最好既知己一齊喊過既地方;;
69-)有咩回憶`同壹個最好fd的友誼;;;
7o-)幾碎讀小學`6;;
71-)細個時得吾得意`唔知=]
72-)每日基本有咩餸食`冇;;
73-)食幾碗飯`半碗
74-)你覺得將來老公/婆點樣既`唔知
75-)有冇諗過幾碎結婚`若有,,幾碎`2幾掛=]
76-)聽過咩承諾`唔想講;;
77-)有冇介過手`有諗過;;
78-)感覺如何`應該唔痛=]
79-)有冇人暗戀緊你`冇興趣=]
8o-)有冇人向你表白過`冇興趣=]
81-)心目中朋友是什麼`好傾;;
82-)愛情又是什麼`只是一個謊言;;
83-)什麼最重要:愛情,朋友,家人..`愛情
84-)有咩歌可形容你同朋友既關係`唔知;;
85-)用一首歌去形容你同愛人的關係`愛不疚;`
86-)你而加既心情點樣,用一首歌表達`學懂放手;;
87-)想同朋友講咩`冇;;
88-)而加想對情人說什麼`唔想講;;
89-)你拍過幾次拖`唔知;;
9o-)有冇值得回憶的事`有
91-)你覺得你而加既情人系米你將來既老公`唔知;
92-)你有幾愛佢`1分掛;;
93-)你會為愛而死嗎`唔會
94-)你錫吾錫你個情人`唔錫
95-)佢愛你嗎`冇
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 結 局 篇 - ♥
96-)就尼做完,開心嗎`一般;;
97-)對尼個`1oo問有咩評價`冇
98-)而加有冇聽歌`有=]
99-)差1題咋,支力嗎`幾;
1oo-)做完勒,有冇想感謝人`冇諗過;;
留comment;;
|
| 發表時間:2008-11-28 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 40 | »
|