最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 11 月 04 日

 
 

今日係一年一度ge...

LST萬人行....

係朝早...

天氣好凍凍呀>口<''

我著左好多33...

不過都係好凍凍,,,,=﹏='''

去到左馬場之後...

唔係凍凍啦....

係熱熱呀=口='''

我又拎袋袋...

只好拎住哂d33啦...T^T

 D 33好重呀 ....T^T

行左大約75MIM左右...

就行完啦...=﹏=''

計理今年....

行左4年啦-33333-''

之後就去左搵{{包包包包包包}}啦啦啦啦....!!!!!

哇卡卡卡卡,,,,,,

 Pooh Pooh....

我愛死您你唷...>////////<

可愛可愛可愛可愛>///////////<

 thx死你唷...

 thx死你個pooh唷>333333333333333<

 PS:包包THX死你唷...我會好好愛惜佢(Pooh)架啦...放心啦...

    仲有...我會日日儲2蚊....到你生日我會用e d $$請你食飯飯架啦>v<

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 56 | »