今日係一年一度ge...
LST萬人行....
係朝早...
天氣好凍凍呀>口<''
我著左好多33...
不過都係好凍凍,,,,=﹏='''
去到左馬場之後...
唔係凍凍啦....
係熱熱呀=口='''
我又拎袋袋...
只好拎住哂d33啦...T^T
D 33好重呀 ....T^T
行左大約75MIM左右...
就行完啦...=﹏=''
計理今年....
行左4年啦-33333-''
之後就去左搵{{包包包包包包}}啦啦啦啦....!!!!!
哇卡卡卡卡,,,,,,
Pooh Pooh....
我愛死您你唷...>////////<
可愛可愛可愛可愛>///////////<
thx死你唷...
thx死你個pooh唷>333333333333333<
PS:包包THX死你唷...我會好好愛惜佢(Pooh)架啦...放心啦...
仲有...我會日日儲2蚊....到你生日我會用e d $$請你食飯飯架啦>v<
|