★_××°囡囡●VICKY
〝*﹍為何愛上,,, `*你這壞男孩?!* '[]`||
°+▌"為了你[﹏ 一次又一次咁介手﹏
°×〞☆*… 但卻使你更加憎恨我°× |。
vicky_TKyan
暱稱: █.°。╭囡囡
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-03-07
好累丫...
下...死人嫁
唉...生日
聽日生日LU...嘻嘻
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 1234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


後日生日啦XDD 開心 分類: 未分類

今日朝頭早

上週會

好鬼悶

之後中史堂

冇派卷

第二斑有D人未測

/                            \

之後ORAL堂

上左去

我地要講返上次果個話劇

我地自己都吾知自己講咩

之後中文堂

系到對答案

老師轉得好快

平時教書教吾好就算啦

佢連字都講吾清楚

甘多果老師教過我之中

得miss lau系教得好

小息果陣

我出左去

返到黎拎袋袋

差D山左門

之後上去實驗室

老師同我地講

下堂湯牛眼

要我地自己買

下.../________\

上完堂

出去食lunch

吾等旦旦同橙

我同西施狗

去左7-11

其他去買章魚燒

我地買完

仲系到等左好內

就去搵佢地

原來鄧穎妮黎左

佢地仲等緊

未整好

凡地食完

仲要等一陣先得

之後去左公園

我地一踏場

D人就走

呵呵@V@

玩左陣就走

上歷史

男班長好煩aR

上電腦堂

做完野

打左上一篇

好無聊既blog

諗住去搵老師

佢改錯我默書簿

其實佢冇改

學生寫錯幾多就幾多/           \

之後拎左老師果架車

下低果個排波

我地果波仲未搵到

打打下有個F.1仔

問我可以吾可以同佢一起玩

是但啦

我想走果陣

諗住打多下就走

打完即刻見到老師/    \



上緊電腦堂 呆滯 分類: 未分類

依家好鬼死悶

上緊電腦堂

做曬D野

aR SIR話做曬D野可以比我地玩玩

太好啦

打中啦

88



2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


倒數3日 愉快 分類: 未分類

今日朝頭早

上音樂堂

到我地果組報告

之後我地教Sha=la-la

要我地跳舞

我地吾肯跳

我地果行第四次

先坐得低

之後maths

quiz之後

我地分組

比賽

最後

我比老師點左出去鬥

我明明做岩

又比人搞到吾知乜事

吾做啦

其他人直程吾識做

之後老師吾計喱題

之後上geo

老師講野好悶

之後食飯

佢地未做ERS

就吾出去食

得返我同士多啤梨

出去

我陪佢去買章魚燒

之後見到

堂姐系果間食飯

好巧aR

之後佢陪我去左M記

買左去公園食

之後同佢不停甘傾計

傾到差D吾記得走

原來佢同基,俊同波羅淇一間小學

好O囉

基成日話佢好"高"

返到去就打鐘

之後去吾知咩room

我地做listening

做完

做sent. writing改正

做做下莊家善比旦旦睇d野

點知佢一禁

系音樂播放

之後系到播童話

我見到佢

想停左佢

但系趕吾設

比miss chui知道

佢吾理咩事

就叩佢拎手冊同手機

只可以拎張電話卡

好咩囉

我小學果陣

老師扮聽吾到添啦

F.1蘭都冇比人記啦

洗吾洗甘aR

之後中文默書

我有d吾系好記得

之後男班長

叫我默果陣借比佢睇

我一開始吾肯

後未吾又系衰心遠

凡已經之前有一次

就甘比人hurt

我諗我要改下

默果陣我以為佢識

寫得仲快過我

之後佢好快停左

我知佢應該睇吾到

寫完

整過D比佢睇

佢又吾敢

老師系前面

佢敢果陣

剩返30秒

/_________\

放學去左

ART CLUB

都OK好啦



2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


aR哥"狗歷"生日 睡著 分類: 未分類

今日aR哥生日

佢話吾出系食

之後去左美心食就算

/__________\

甘簡單

我同佢食便當

好得意aR

 

 

之後返左屋企做功課

 

喱幾排成日訓否到

之前

我又系訓吾到果陣既時候

你就算好眼訓

都會陪我傾計

傾到我眼訓

你真系好啦

但系喱幾排就冇/___\



2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


好囉aR 疲倦 分類: 未分類

喱幾排成日吾得閒

又冇mood打blog心情吾令

系甘打下

今日去左女排

好辛苦

我地打比賽

簡直吾知打乜

我地系到林網

我同士多啤梨一組

我地做果陣我地壯理一起

我吾小心整到佢"our柴"

真系吾好意思

之後同師姐一組

下就補習

做左好多好"囉"既野

我個fd笑到聲都變埋

/_______________--\