最近好少打日記了..因為好忙呀!!
話說,我上次打完日記之後就去左訓教LA..
之後訓醒就去左YAHOO知識到睇下有冇人教我點整個音樂驅動程式..
哈!點知真係有BOR! DL番之後就聽到歌LU!
真係不枉我用左1個月整番佢!好感動呀!跟住我就去DL歌了!
不過,當我DL某首歌接近90%個陣就已經8:00 LU!(OH YES做犬夜叉LU!)
咁我就過去隔離房睇LA!
冇耐,我細佬問我係唔係整番有聲LA?
我:[係呀!]
佢:[哦..咁我去打陣機先,有聲好反好多!]
之後我就話唔得LA,因為比佢反完之後實冇好結果GE!(即係會HAND機!)
我DL個音樂驅動程式DL左咁耐比佢整到中左毒咁咪白費心機?!
仲有就算唔中毒,我首接近DL完GE歌不就糟央了?!所以就直標番去隔離房去阻止佢LA!
點知,佢發脾氣一拳打落個MON到BOR!(OH MY GOD!)
個MON立刻壞左LO!有成7/8睇唔到!我D眼淚就直標出黎LA!(我整左1個月咁耐都正係反左1個鍾咋!你同我一拳打散晒我GE機?)
個陣真係第一次嬲到喊LO!之後呀爸番黎,呀媽將成件事講晒比佢聽..
之後食完飯..呀爸特然良心發現,夜晚晚卜出去買個MON番黎BOR!
所以我就大部份反電腦GE時間都係DL&搵歌LA!所以近排好少打日記呀!(其實不嬲都冇打嫁LA!點只少!)
仲有近排MISS KWOK番左黎..
星期五岩岩上完佢堂..發現佢教得幾好的!容易D明LO!
好似點分MOTORS同DYNAMOS咁,佢講左好諗點樣分別..
係就係講好耐,不過好詳細LO!唔會話略略講過就算..
係會講到個個都明晒,佢先會講完!唔似第二D老師咁講到一兩個明左就唔講嫁LA!
不過我見到有D人好似唔耐煩咁..
不過唔係教書個陣我就唔係咁中2..佢叫我地寫封信比佢就係講升大學想讀咩系,之後會做咩功!
OH MY GOD!我呢個人冇乜夢想嫁BOR=口=!E+我仲尋覓ING LO!
點算!我連大學有咩系我都唔知LO!
|