|
2007-03-21 |
| 2007 年 3 月 21 日 星期三 | ![]() |
今日係21號~~ 我日日都過得好平凡~~但係今日我係第一次寫日誌~~又係第一次一邊寫日誌~~一邊玩跑==' 我覺得這一個是十分inesesting(有趣)= ='~~because(因為)我覺得自己有點低B~~==' 講正題先~~==' 我今日上學~~放學~~補習~~(其實我所講的補習係係係係係~~玩玩玩玩==')在補習在玩2~3個鐘~~==' 然從反home(家)打日誌~~==' 我because(因為)打日誌~~可以玩多大半個鐘~~==' YA~~ya~ 跟住slepping(睡)~~=='!~ 以上有些英文~~because(因為)me(我)手多!~==' 但我有寫解釋~~不便之處!~=='敬請原諒!~sor~~=='
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |