愛的宣言
write member forum login logout

2007-03-21

2007 年 3 月 21 日  星期三 晴天

今日係21號~~

我日日都過得好平凡~~但係今日我係第一次寫日誌~~又係第一次一邊寫日誌~~一邊玩跑=='

我覺得這一個是十分inesesting(有趣)= ='~~because(因為)我覺得自己有點低B~~=='

講正題先~~=='

我今日上學~~放學~~補習~~(其實我所講的補習係係係係係~~玩玩玩玩==')在補習在玩2~3個鐘~~=='

然從反home(家)打日誌~~=='

我because(因為)打日誌~~可以玩多大半個鐘~~=='

YA~~ya~

跟住slepping(睡)~~=='!~

以上有些英文~~because(因為)me(我)手多!~=='

但我有寫解釋~~不便之處!~=='敬請原諒!~sor~~=='

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

暱稱: ♡夢幻之城♡
國家: 香港
地區: 南區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930