| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 2009-07-06 |
分類: 未分類 |
1/7
今日去左小仁青練波
第一次練
好辛苦呀!!!
練到抽筋
練左4個鐘(2-5)
一開始同D fd搓波
搓左一陣
跟住上網殺波
我以為好easy
點知....................
接殺波就仆街啦
左飛右飛
飛到冇哂力
last30 mins
開game
當然冇我份
跟住做左1個鐘體能
做咩腹肌大全wor
就係呢個腹肌大全搞到我抽筋啦
我仆腹肌大全個街丫
跟住痛左幾日啦
|
|
|
點知會打咁多?! 打打下就咁多; 我都唔知點解! 點都好你要開心d;]
|
網主回覆
我冇唔開心呀>.<
thx Posted at 2009-07-09 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-08 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-08 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.=
thx Posted at 2009-07-08 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-08 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
r3;] 我真係唔出得街咖! 出去游水右唔係出街-3-'|| 游野水就緊係野番咖啦` 我番到去都係咁比老母小喇. 唔好再小我喇!______!
|
網主回覆
=.=
我冇小你wor
嬲呀??
Posted at 2009-07-07 02:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment.. RE;邊有串你-- 我記得你生日,你唔記得我生日.. 我真係對你太失望\_/
|
網主回覆
我記得嫁
10/6丫ma
我係你呀哥wor
點會唔記得呀!!
睇少我???
我仲記得你話年我生日
送個豆沙包比我嫁!!! Posted at 2009-07-06 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx wor
下次唔比你留呀!! Posted at 2009-07-06 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-06 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|