今日,中六收生最後階段,我為左睇下我地班收左D物人,所以我三日都當值,
搞到我三日冇教好訓,又悶喎,有一個升中六嫁男仔11分,試下黎我地學校升
唔升到中六,佢3日都有黎,第1,2日穿粉紅色衫,我覺得佢果樣都OK嫁,今日
佢穿黑色重MAN,令我同MANNA今日等佢黎,佢都過左好久先黎,我地以為
佢唔黎,本來好失望,但佢都係有黎,開心死我地,哈哈哈哈.........唔知佢入唔
入到呢?但我唔會LOVE佢嫁,我只係想做朋友炸,唔好諗需野呀你地,我只係
LIKE睇借,因為我有柑柑啦!我要一心一意去愛佢.
希望你可以係我地學校升到中六
|