我就嚟比一個人玩死啦,死PK,日日都2點幾先打嚟揾我,重同你傾到3點幾,
你早D打嚟傾會死咩,你唔想瞓借,我好想瞓呢?攪到我物病都出曬嚟,你開心
啦!溫書啦!傾傾傾~~考完試先好再打比我,唔係我打死你呀!
努力讀書,唔好比人玩死--------