今日去濕地公園,又無奈又無聊,唉,算啦,唔想提啦,開心既野都無咩,真係冇野可言...
呼,上左中學後,經歷左好多野,原本一個咩都唔識既小學生變成一個有很多心事既中學生,呢幾日,係我眼中睇到既都係一D灰色既事,對咩都冇感覺,我既感情好像已經麻木左,想快D諗完中學,時間快D過,咩都已經唔重要,平平安安過左我既一生就算.....