| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-02-27 |
<p>今日呢... ...英文堂個時默書wo.................</p>
<p>不過...........我有信心有80幾90幾!</p>
<p>今日體育堂呢緊家happy!</p>
<p>不過希望大家唔好笑≧v≦</p>
<p>咁我呢就同姜太公打羽毛球</p>
<p>打倒好激烈果陣,我就踩倒蟲蟲飛件3</p>
<p>>口<;成個人一字馬(差D)</p>
<p>咁樣壓低左........................</p>
<p>嗚呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!</p>
<p>然後我哋上英文堂果時意粉豬喊..................</font></p>
<p><">唉!我真係覺得佢好似阿也呀...................</font></p>
<p><">原本冇咩人知佢喊ka!</font></p>
<p><">周志軒佢又係到大叫wo!(指住簡俊朗)</font></p>
<p><">咁全班唔知就奇啦!</font></p>
<p><">放左學之後,</font></p>
<p><">我同栗子仔,溫溫,軒軒(不自願者),肥詠一齊做某某野,</font></p>
<p><">跟住我地就去左m記(栗子,軒軒,我)</font></p>
<p><">見到意粉,花生</font></p>
<p><">跟住一齊玩扮野遊戲............</font></p>
<好彩我唔駛請人食野ja
-3-
係咁多先@@
|
| 刊登時間:2007-02-27 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 32 | »
|