| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日又係平凡一日  |
今日我就唔可以算開心喇~你呢?
今日中文堂比梁老師散~
不過呢..........其實我作業
唔係錯好多
作文岩晒~
作句(作業果個作句)錯左個字同咪留野~
因為未寫日期...............
好自然就諗起古巨基首歌.............
但你答應~~我永不要~~重復犯錯~~~~
以前王意斌同我改DR果陣~
成日叫我寫日期~
我都唔寫~~
估唔到~~終於有報應啦~~~~~
我以後都要寫日期喇!!!
T^T
林宴昇講得岩~~~
(你以後幫我好好睇住王意斌,仲有呀!聽佢話呀!比佢打記住打黎同我講wo~)
不過我諗佢E家都唔記得左呢句話ku~因為我都唔係幾記得喇..................
好平凡咁樣.......放左學喇~~~
前果三日,晚晚我都訓到半夜醒~1.升中2.畢業3.姜B
搞到好頭痛............,不過E家交晒中學d野,所以煩惱1ok左
煩惱2.要分開係遲早既事,我只要多d幫人,參加多d活動,多d講笑~
令大家留低我既回憶,咁就可以啦~
至於煩惱3,我永遠永遠都搞唔清...........係朋友定係恨人~~~~
|
| 刊登時間:2007-01-20 12:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|