BBQ相a~~~
唉~琴日諗住寫~點知諗諗下訓左= ="琴日家希send左張bbq相比我,原來佢都幾可愛嫁wo(hehe...) ......yesterday欣欣係我樓下打排球,叫佢望上黎,佢又話望到--點知望左第2個= ="++不過我發現左一樣野~原來佢都幾有taste..唔錯唔錯~仲好似一個靚女tim
點知..原來今日冇咩野好寫......只係同呀妹講左陣電電就收左線...... 下回分解....
今日順順利利過左4堂,跟住數學小測...冇咩點溫過---唔知點呢??
食完飯飯就搭旅遊巴屎去左尖沙嘴做咩咩英文訪問∼頂..要問鬼佬∼∼本來淆曬低,我知我唔可以衰就頂硬上.最後都好順利wo..吹唔漲= =”
放學,冇咩野整就落左去諗住借波波打,點知冇wo= =” 睇左一陣排賽,見到呀妹好似望住我∼我又唔想比佢見到..走左...因為某某話佢嬲左我∼(=)_(=)∼
要多謝一個人先,就係我呀妹欣欣,因為佢幫我整左e個日記^^
唔該曬a><