◤Victoria ge diary!◢ ◤Victoria 之 home!◢ ◤維多利亞◢
◤The.Elvex will be rock on!◢ ◤The.Elvex guys gonne rock you up now!◢ ◤RoCk....rOcK....BanD!!!!!!!◢ ╳The.Elvex ╳
今日!!!第一堂同第二堂..
就慘啦!!!!因為系數学堂!!
個牙sir................
之後上英文堂....
系以前ge 1E老師教!!
吾錯!!!! 但唔係好好呀!!
上地理堂! 系個新老師!! 好似系Miss Wong!!!
几好人牙!!!
中文堂!! 系Miss Ng!!!
科学堂!!! 本身系個果梁sir... 但佢好似吾得閒.. so‘.....有個牙sir代佢三個月....
果個牙sir...几好人!!! 又比講野,,,,,,,...几好!!!但三個月後就死得!!!!
之後就放学啦!!!!