◤Victoria ge diary!◢ ◤Victoria 之 home!◢ ◤維多利亞◢

◤The.Elvex will be rock on!◢ ◤The.Elvex guys gonne rock you up now!◢ ◤RoCk....rOcK....BanD!!!!!!!◢ ╳The.Elvex ╳

victoria04
暱稱: victoria
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
go to school travell...
陸運會!!!!ge最後一日...
陸運會!!!!
去左!
.............
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 3
今日人氣: 31
累積人氣: 1254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


補考呀!.. 分類: 未分類


今日係我升唔升到中二 ge好仲要ge一日!

我今日6點幾就起身溫<<豬>>啦!

溫到8點就返school啦!返到去溫左一陣!!!

就到9點就..要考試啦!!!派卷啦!

佢考果d我都有溫!識識地啦!

但我對我合格ge信心冇咩!

我好怕我係40幾分果d呀!



做完份卷啦!我仲有半個鍾!!!

我係咁覆卷!!!希望我得啦!!!

考完啦!就返左home啦!

成日係home see 人地比我果個台劇<<愛情合約>>..

我以前see過...但唔係好記得!!!

so 我see多次啦!!!ok 好see啦!!!

.............................

希望我合格啦!!!!!希望我冇失望啦!!!!!!



仲有ge就係...啊mother唔比我出街!!!!!!

因我同佢講..我今日考試好似唔識!!!

so..佢就唔比我出啦!!!

本身可以去太古...誰知..啊mother唔比!!!

好慘!!!!