今日係我升唔升到中二 ge好仲要ge一日!
我今日6點幾就起身溫<<豬>>啦!
溫到8點就返school啦!返到去溫左一陣!!!
就到9點就..要考試啦!!!派卷啦!
佢考果d我都有溫!識識地啦!
但我對我合格ge信心冇咩!
我好怕我係40幾分果d呀!
做完份卷啦!我仲有半個鍾!!!
我係咁覆卷!!!希望我得啦!!!
考完啦!就返左home啦!
成日係home see 人地比我果個台劇<<愛情合約>>..
我以前see過...但唔係好記得!!!
so 我see多次啦!!!ok 好see啦!!!
.............................
希望我合格啦!!!!!希望我冇失望啦!!!!!!
仲有ge就係...啊mother唔比我出街!!!!!!
因我同佢講..我今日考試好似唔識!!!
so..佢就唔比我出啦!!!
本身可以去太古...誰知..啊mother唔比!!!
好慘!!!!
|