to簡sir,
我其實一直諗緊送d咩比你好
你鍾意d咩呢?
想玩d咩呢?
同我講下,
"只有在能力範圍內,而我能夠做到的,就有責任去做"<-----迷之聲:"最苦與最樂!?"
from 肥羊._.咩咩咩