今日朝早....要去做身體檢查....我有158cm呀...太感動啦....去驗眼都冇咩問題...點知...去見醫生個度...==”太恐怖啦....個醫生竟然...佢佢佢=口=(消音)我相信我以後都唔會忘記><....
食完飯之後...去陪芷再去番檢查個度==”(我是被逼的)佢就同我講佢琴日發生左d咩@@...又講埋d白痴既野∼去到南葵涌....同佢講番d醫生...呵呵呵呵∼你死緊啦∼(奸笑)等佢受完死之後...我地行去新都會==”一路行一路幻想中∼我終於發現左...原來我地係kai既--”行去新都會行左30分鐘....塔地鐵又塔左去中環線==”真係....
|