今日同呀媽,芷一齊去會展(參觀書展)....朝早...去完金鍾交錢之後...去左灣仔食飯飯∼d咖哩飯超好味><(下次一定要再去) 又去麵包店買包....食好多野呀...><
1:00入去會展...個度有3個hall...我地分頭行事...我同芷係度參觀...行到3:30都未搵到想買既書(只係幫左尹同蚊買左禮物)==”我丫媽就成手都係==’佢(媽)話佢番屋企先啵...我地就係個度等Justin(4:00)到左4:15佢地(kary都有黎>3<)先黎...佢地d‘粉絲’係咁尖叫==”〔案件重演〕(粉絲a:哇justin呀>3<佢黎到啦)(粉絲b:justin望過黎呀><簽個名丫..><)...我地比人逼逼下就去左前面....全較我既‘高度’同‘技術’...先可以拍攝到咁多‘高質數’的照片∼叻女!!我地走個陣仲聽到個‘會展丫叔’係度大講粗口=口=(好孩子係唔應該講粗口既>3<)
返到屋企..眼訓到死==’
|