今日去左馬屋企...話做功課啵∼@@(真係乖∼)12點出門口...去到同馬係美心買左個‘士多啤梨’味既冰皮月餅...本來有‘黑芝麻哇哇’架...(我仲諗住佢會買呢==’)跟住就比馬拉左上‘高手’(好學生係唔比去架><)佢話去睇...(消音==)
我地再去協和買野食去佢屋企食...好豐富丫><我地係度玩左2個鐘..先開始我地原來既目的-功課==’我地諗好架啦...佢做前..我做後∼做到3點...因為馬既媽放工...所以我地去左圖書館∼做到4:30...就番歸...