viko524 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
><”
viko524
暱稱: ︴◇小飛人〞
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2006-08-16
2006-08-15
2006-08-13
2006-08-09
2006-08-07

:: 日誌分類 ::
全部 (30)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 30
留言總數: 46
今日人氣: 1
累積人氣: 1038

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


2006-08-05 分類: 未分類

51.比較喜歡浪漫還是激情: 咩激情先==”
52.比較喜歡俊男還是美女: 緊係男啦...廢話==’
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」: 攻
56.目前為止,生命中最重要的生物是: 紅血球
57.目前為止,生命中最重要的死物是: 電腦   
58.目前為止,生命中最重要的虛構物是: 咩呢架..?
59.目前最苦惱的是:我仲未搵到活動參加><
60.有要推薦的網站嗎: 冇啵   
61.若有,為什麼要推薦這網站:都話冇囉==’
62.甚麼時候會覺得幸福: 食緊野個陣
63.喜歡打日記嗎: 唔鐘意
64.會亂花錢嗎: 有時   
65.會亂發脾氣嗎: 經常
66.認為友情的態度應是: ??   
67.認為愛情的態度應是: ??
68.最喜歡的英文字: o
69.最喜歡的數字: 2
70.最喜歡的中文字: 翼
71.當喜歡上一個人時的心情: 唔知
72.當喜歡上一個人時的行動: 都話唔知囉==
73.對於美女的定義: 隻眼令,頭髮長><
74.對於帥哥的定義: 夠高...眼大
75.對於醜的定義: 眼細(我好注重隻眼@@)
76.認為自己冷靜、理智嗎: 我認為==”(但冇人讚成我...)
77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎: 咳唔==”
78.對於討厭的人,你會: @#$%︿&*!@#$%︿&
79.如果給你三個願望: 可以食到我想食既野,唔洗戴眼鏡,有好多錢錢...
80.感到無力的事: 無力??邊度冇力呀@@
81.一看就喜歡的名字: 老蚊><
83.請舉出幾項不可思議事件: 唔洗溫書就拎到高分
84.請舉出自己的一個優點: 我唔知==’
85.請舉出自己的一個缺點: 都唔知==’
86.愛情和麵包選擇哪一樣: 麵包
87.對於自己的夢,有啥感想: 傻既==
88.無聊時會: 咬手指(好核突)
89.試舉一喜歡的說話: 去死啦><
90.試舉一喜歡的電影: um....有好多啵
91.試舉一喜歡的電視劇: 都有好多
92.試舉一喜歡的歌曲: perhaps love><
93.在甚麼時候最易發火: 見到我細佬個陣
94.在甚麼時候最溫柔: 有呢個時候架....
95.在甚麼時候最易哭: 呀媽罵個陣
96.如果要改筆名,你會改? : 唔知呀...不過都冇可能架啦
97.100歲時會做甚麼: 去左賣咸鴨蛋==’
98.你覺得你十年後會變成怎樣:高左
99.畢生宏願: 食到全球既美食>3<
100.再一次問及,你此刻的感想是: 我以後都唔會再做呢d測驗==’
Xanga 100問: http://www.xangascript.info/questionnaires.php






訪客留言 (返回 viko524 的日誌)


馬仔 於 2006-08-08 07:20 AM 發表:
哇!!!最喜歡既數字..2~
唔怪之得你甘鍾意你個小駿駿啦>3<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我+多個8落去好唔好--”
Posted at 2006-08-08 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nikiky 於 2006-08-07 05:13 PM 發表:
咁有邊個大眼既你睇中左呀??!!

好似AB君都係大眼架啵!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=唔好亂諗野....我唔係只係睇個樣既∼...(我唔會搶你d仔既,放心=3=)
Posted at 2006-08-07 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雯雯﹏*〞 於 2006-08-07 10:14 AM 發表:
=0="......甚麼1聽見我的名就鍾意=口="....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇丫....諗唔到咪亂打...你個名好聽嘛><
Posted at 2006-08-07 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nikiky 於 2006-08-06 08:38 PM 發表:
呀JAY係細眼架喎= = "你依家算點呀!!!]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  呃...呃...我沒有別的意思.../.\(汗)
Posted at 2006-08-06 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]