villian : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
☆╭o靚妹日記﹏*
┌∪﹏∪〃──────────────╮
│〝.. 幸福的本質..﹎+×         │
│  ζ.是在欣賞優點和包容缺點中﹏× │
│    →° ××找到最佳的平衡點.. ○o° │
╰─────────────£○ˇΣ*─╯
我 的 資 料

暱稱: o靚妹
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
返m記....
交安茶會~
去毅智開會~
我生日喇~~~*"
收到禮物牙!!!!
日 誌 分 類
全部 (20)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
o靚妹 相簿~
交通安全隊~~新界北總...
夢幻波板糖☆﹏
日 誌 統 計
文章總數: 20
留言總數: 5
今日人氣: 60
累積人氣: 2114
RSS Feed
2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
去西九龍~

今日去左西九龍玩 ~

又玩左蹓冰啦 ~ 又去左打機喎 ~ 之後仲玩公仔機呀 !!

攞到兩隻啤啤熊仔 (好細隻個d....) ......

哈哈~亞柱勁勁 ~ 全部都係佢win返黎ga !!!

今日玩得好開心牙 !!

因為好耐冇去過衣d地方玩 ~

走個陣,去左零食xx到買野 ~ 但我地唔係買糖 .... 係買公仔 ... =.=

佢買左日本火車 , 同新板hello kitty ...

個hello kitty梗係買比我嫁啦 ...

唔通佢買比自己咩 ~ 哈哈~ ~ =p=

買左勁貴 ... 成70幾蚊 ....

搞到我勁心痛 ... 雖然衣d唔係我 ga 錢錢 !!!  kaka ~

之後我地係西九個邊 , 食埋m記先返 ~

好開心 ... 好開心 ... 好開心 ... ^o^


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 villian 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]