最新文章
...
2011-06-01
..
...
無奈
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2011 年 4 月 6 日  星期三   晴天


有D無奈 分類: 未分類

自從由銅鑼灣果間公理番返黎地利亞,

果得一切都仲可以接受.

畢竟自己系地利亞出去既,

宜家番去都幾開心,

D人問我點解番返去?

我答,讀書lor

真系好想系公開考試可以有個唔錯既成績,.^^

距離考試得番一年了-,-

 

 

已經成倆個月冇落過吧,

最多咪系大排檔坐陣,12點幾就啦啦聲番左屋企.

費時系屋企又搞得雞飛狗跳...

甘樣平靜既日子都OK^^

承認自己都系個貪玩既孩子,

但宜家做番個灰公子都幾好(12點會番屋企呀-,-)

頂多咪一倆次遲D番lor

畢竟出黎玩,時間難以控制-,-

算來算去,都系果得自己乖左好多好多.

 

 

 

上個月湊左5千蚊,宜家得番2千蚊,

叫我點算呀?

我想湊錢買股呀-,-

但一個月未到就唔見左3000蚊-,-(激氣呀)

邊個識得湊錢既教下我啦^^

 

 

算算日子都有成年未拍拖lor(系咪好勁呀)

你問我點解?

因為我唔想再同D浦妹一齊,

好好戀一次唔系仲好,

可惜一直未能識到lor

-,,,,,,,,,-----------------

 






訪客留言 (返回 vin90 的日誌)


l0ve_yanyan 於 2011-04-07 08:43 PM 發表:
comment;]
灰公子.haha! 好事黎=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車,你就笑lor -,-
比人笑左成月了-,-
Posted at 2011-04-08 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kbail 於 2011-04-07 05:34 PM 發表:
♥`CoMs)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vEinGv3v 於 2011-04-07 12:08 AM 發表:
behapi;)
you can do it;)
single 未必系壞事;
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呱,希望以後可以自由D lor
Posted at 2011-04-07 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]