自從由銅鑼灣果間公理番返黎地利亞,
果得一切都仲可以接受.
畢竟自己系地利亞出去既,
宜家番去都幾開心,
D人問我點解番返去?
我答,讀書lor
真系好想系公開考試可以有個唔錯既成績,.^^
距離考試得番一年了-,-
已經成倆個月冇落過吧,
最多咪系大排檔坐陣,12點幾就啦啦聲番左屋企.
費時系屋企又搞得雞飛狗跳...
甘樣平靜既日子都OK^^
承認自己都系個貪玩既孩子,
但宜家做番個灰公子都幾好(12點會番屋企呀-,-)
頂多咪一倆次遲D番lor
畢竟出黎玩,時間難以控制-,-
算來算去,都系果得自己乖左好多好多.
上個月湊左5千蚊,宜家得番2千蚊,
叫我點算呀?
我想湊錢買股呀-,-
但一個月未到就唔見左3000蚊-,-(激氣呀)
邊個識得湊錢既教下我啦^^
算算日子都有成年未拍拖lor(系咪好勁呀)
你問我點解?
因為我唔想再同D浦妹一齊,
好好戀一次唔系仲好,
可惜一直未能識到lor
-,,,,,,,,,-----------------
|