|
|
2011 年 4 月 10 日 星期日  |
| 唔開心lor |
分類: 未分類 |
今晚同班firend去金田食壽司,d野都幾好味,好過松屋果地lor,但價錢就貴左d,12個人食左成3500到:-S
之後去左督波,太耐冇打過,最尾都只系入左幾球(慘呀)
12點又到啦,我只有走先lor,屋企人系甘打電話黎
未到1點就番到屋企,但一番到屋企即刻比人話,宜家勁唔爽lor,宜家系甘食煙:-S(真系慘呀,灰公子)
|
網主回覆
但都可以例外呱? Posted at 2011-04-16 11:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好拉,信你拉,,...
系你面前唔食煙都系算戒煙呀hahah Posted at 2011-04-13 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我梗係無啦xd 咁..我無野好講啦.. 曳牙你..吾同你講野/_\
|
網主回覆
你冇?唔信
唔好呀TT Posted at 2011-04-13 12:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你食煙?
戒一支都系戒煙呀xd
hhahha Posted at 2011-04-13 12:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點搵?
你教我呀? Posted at 2011-04-12 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
擺明唔信我呀-,- Posted at 2011-04-12 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
已經戒緊了^^ Posted at 2011-04-10 12:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|