最新文章
...
2011-06-01
..
...
無奈
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2011 年 4 月 10 日  星期日   晴天


唔開心lor 分類: 未分類
今晚同班firend去金田食壽司,d野都幾好味,好過松屋果地lor,但價錢就貴左d,12個人食左成3500到:-S
之後去左督波,太耐冇打過,最尾都只系入左幾球(慘呀)
12點又到啦,我只有走先lor,屋企人系甘打電話黎
未到1點就番到屋企,但一番到屋企即刻比人話,宜家勁唔爽lor,宜家系甘食煙:-S(真系慘呀,灰公子)





訪客留言 (返回 vin90 的日誌)


l0vEinGv3v 於 2011-04-27 08:14 PM 發表:
✿c0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamkelly 於 2011-04-22 10:20 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-14 11:43 PM 發表:
咁你記住吾好係我面前食喇W0 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但都可以例外呱?
Posted at 2011-04-16 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-13 02:49 PM 發表:
我真係無啊t^t
呵=] 你真係戒到煙先揾我啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好拉,信你拉,,...
系你面前唔食煙都系算戒煙呀hahah
Posted at 2011-04-13 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0vEinGv3v 於 2011-04-13 11:46 AM 發表:
♥commnet;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-13 12:49 AM 發表:
我梗係無啦xd
咁..我無野好講啦..
曳牙你..吾同你講野/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你冇?唔信
 
 
唔好呀TT
Posted at 2011-04-13 12:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-12 11:54 PM 發表:
好明顯...戒煙咁難xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你食煙?
戒一支都系戒煙呀xd
hhahha
Posted at 2011-04-13 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamkelly 於 2011-04-12 01:22 PM 發表:
不開心便找開心~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點搵?
你教我呀?
Posted at 2011-04-12 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-12 01:36 AM 發表:
戒到先算啦你- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

擺明唔信我呀-,-
Posted at 2011-04-12 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_yanyan 於 2011-04-10 02:33 AM 發表:
真係曳..食煙既- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

已經戒緊了^^
Posted at 2011-04-10 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]