今日Maths堂test,唔識做.又冇拎計數機
我睇後面個個做,又拎左後面個計數機,但係麵係做唔灑囉
比佢吹漲左-0-
L.S我地等左個老師30分中,但係佢係點知冇番囉
又一次比人吹漲左了-0-
電腦堂好悶,我係到玩落樓梯同上樓梯,點知比老師見到
你到話我囉,佢咩事呀,悶咪玩囉!超-3-
英文冇乜野,我係感做D公課,宜家做灑D公課丫!
中文默書我都睇後面,不過感我都錯左好多個字
我諗我都係唔合格喇!!唉-.-
跟住做個個默劇
好好笑......突`別係某一D女仔同某一D男仔啦下
我冇講咩名嫁.......
周會,肥朱話我地笑人,下次叫我地上去
我都吹佢唔漲,笑之媽,感都唔得囉!!-3-
死肥朱!!!!
哼!-.-
|