| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
聖誕的日子來林了.......  |
分類: 未分類 |
今日1點幾出左去
諗住去燒野食...
點知佢地搵唔到爐
之後佢地反黎.....
去左一個公園到坐
坐到6點幾=.=
勁悶.......
又凍..凍到我就黎死咁制
成日一直系咁震
唉......
無聽老豆話著多件嬲出街街
老豆下次我聽你話
之後我地去左打邊爐
班囡系咁飲酒....
飲到一個傻左
一個神經失常=.=
打完之後落左去長發坐
又系坐系到食風-,-
坐到12點搭車反屋企
去左樓下撞到個fd又坐-,-
今日都唔知食左幾多風-=.=
之後頂唔順反左屋企洗白白>.<
超舒服丫.....沖完成個人暖曬xd
|
網主回覆
唔知呢>.< Posted at 2010-12-27 12:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a96300 於 2010-12-26 11:02 AM 發表:
cm
|
|