今日番到去.都算早既..
頭兩堂都幾悶
小息之後2堂it
個李源光講佢既人生大道理講左成堂.....
小息落去飲野.之後去上is
我發覺miss lam 真係好過 miss chan 好多...
不過d實驗都係係幾悶 = =
lunch , 同飛.peter去ok
番到課室.冇咩人
同peter批鬥d人........都幾好玩既..
向被批既同學講聲 sorry 先
唔經唔覺又上堂啦
上經公...派卷啦..85分///都幾好 -0-
跟住上埋中文就放學啦
我同榮榮睇人打波.自己冇波打 =.=
之後我地去左學生會借波.. 可惜5點要還...6點就好啦
打下打下.愈黎愈多人.不過都預左架啦
打完塔車走.
因為張八達通俾人笠左.so要正過張..
番到屋企.....開電腦lu∼
天日有pe堂同有得練波..好野... *.*
|