今日都係同昭一齊番學
番到去一陣就落去早會
之後art..
過得好快
英文堂ers
我出去講eng book rp ....唔好提啦都係
lunch...打波..
跟住2堂le
sor牙∼∼
放學換3.千辛萬苦先避倒李sir去練波
一個鍾之後
李sir派馮大佬召我地番去
逼於冇奈之下都番左去練田徑
練完...急急腳去練波∼∼
練完波再番學校..
係操埸玩...有好多人run∼∼
之後已經身負重傷既我都玩左次
巴尾+倒臥在地上...唔好玩既 =.=
之後玩多陣番h
約左好多人天日踢波....好野 - -
|