今日頭2堂中文.話咁快過左
之後數學.答錯野.....lunch要罰wo...
is堂.成堂班務..........無奈.
中史堂..曾sir呀....講書好過個伯伯...
最後eng..
放學溫習小組...放左番屋企
終於有一日係咁早番 ~o~
星期六..學屆(足球) 對深培 .....應該WIN架
元朗.2點開波
歡迎大家到埸覲戰喔!!