今日係星期一,又要番學啦..
今朝上早會.有人身體不適
頭兩堂都算幾正常
到3.4堂 IT .死啦.未做o個個咩vb....又俾個李源光串.不過算啦
跟住又小息啦.有d人係我課室上緊堂.
跟住我打開左道門.跟住個老師走出黎,話
邊個開門.快d認.唔係全部企到打鐘先可以入
跟住我認左..俾佢罵左好長既時間
不過好彩冇事.
過多幾堂就放學lu∼
有得練波.好野....
換完衫去到..做熱身!
跟住練傳波(無奈...)同練d咩協調既訓練
o的 f1 唔識... 算啦.佢地仲細 =.=
最後終於有得鬥波lu∼
分隊分得超唔平均
我team 得我同田雞+f1
另外 peter + 林c健 + 昭 + 杜先 + f1
佢地實屈機... 算啦.靠自己
我唯有自己扭過佢地5個.之後入波..好野 唔使一分鐘 ...win !!
練完波番學校坐左陣.之後番屋企lu∼
好累牙∼天日仲有 pe .....
|