風..


個人資料
vincent123
暱稱: 風
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新日誌
2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
2006-07-19
2006-07-16
日誌分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 40
今日人氣: 3
累積人氣: 4002
搜 索
RSS Feed

2005 年 10 月 4 日  星期二   晴天


有人冇品 分類: 未分類

今日遲左小小番

不過唔緊要啦

好彩仲有時間換衫上pe

換完衫番即刻飛上課室做功課...

做左陣.老師黎左..而睇newpaper (好悶)

睇完就上pe

又係玩番o個d野..

最後要落去跑4個圈..

同陳飛由頭帶到尾

6分2跑完.陳飛快我12秒.搞錯  算啦.話哂佢大我2年

mrs lee 話我地中1至中3最快   好野  嘻嘻

跟住報名陸運會o個d野

報左400.800.4x1.4x4.仲有個....

之後上eng

死啦!默書唔合格...天朝要番去補背默bruce lee 

嘩!咁多.點背???

跟住上地理

上上下堂叫我答野.唔識答   = =

跟住小息又係做功課..

上完數學.中文

食lunch

我地1點半到左叫野食

我同陳飛d野好早到.食完之後佢地d野食仲未到(昭.威.健.劉.杜.恆)

之後1點9.佢地開始食.我同陳飛走先.

跟住上去借書.打鐘就上2堂dt

放學要做壁報.搞錯牙.d人走哂

得番十幾個人.算啦.我繼續做.

到左4點半.去籃球埸一陣

之後去足球場搵昭昭佢地

之後鬥波.1比1 好彩我入俾球.唔係輸波

之後去左睇球籃.

去到見倒我個班同b班鬥緊 ..

睇下睇下.我地都意見多多

之後俾人入左球.古xx(唔講名啦)大力掉個波落地

真係冇球品.而且球技....(有眼睇啦.唔多講)

之後佢入左波又舉起手指.佢扮咩牙!??!?咁串.想點牙??

又唔係勁.最後咪又係輸.

佢輸咪輸lo.冇人怪佢.

不過呢個人(古xx)好冇球品lo.又串.

輸唔起唔好打丫唔該

唔好提啦

番學校飲野.講波.

之後我同昭昭番歸.佢地去圖書館.

講住咁多先.. 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 vincent123 的日誌)


▄×**一刀_兩斷.*+, 於 2005-10-05 09:44 PM 發表:
唔好能能聲咁難聽得唔得呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



恆 於 2005-10-05 09:19 PM 發表:
乜你認為佢串咩??
佢呢d唔係串.....係懶型呀....知唔知呀能綺媚.........?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



媚2∼* 於 2005-10-05 08:44 PM 發表:
珈~
講真~
我都覺佢好串~
睇班籃就知
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



瑤b.. 於 2005-10-05 07:19 PM 發表:
你地个个都咁憎古仔既..
 
佢小學都唔係咁既...
 
點解而家咁既呢..
 
佢真係咁衰既咩?
你知我日記啦可..
id係:ykyiu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



恆 於 2005-10-04 10:48 PM 發表:
十卜你.....真係想打爆古卓賢條友-0-
如果佢又踢班足我會死=-.=
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢踢我地唔踢  = =
Posted at 2005-10-04 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]