| vincent123 |
|
暱稱: 風 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
|
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| 溫習小組 =.= |
分類: 未分類 |
今日day 1 .
上到去早會又要唱校歌wo~
好似得校長一個唱....
之後2堂英文...
唔記得帶默書簿同做le
今個學期第一次俾人記名.... ><
默書又唔係好識...
跟住小息.有人冇鎖匙開鎖.
跟住數學.地理...
然後小息同peter落去食野.
之後2堂科學.
全班企係到俾佢罵左半粒鐘.
跟住先上堂.
lunch.同陳飛好少何咁係學校食
食完上去做經公.
之後古xx係咁爆門.(拉開道門.之後住力關)
爆左3野.勁大聲.其他班d人都聽到
過左陣有個校工入黎.
話佢係4樓聽到好嘈.so落黎睇下咩事wo∼
我.陳飛.peter笑死.
之後上普通話.陳萬亨出左去講<狼來了>..無奈
之前經公.唔係讀書就間書..
放學要留堂到4點半.同榮.杜傾計.
好快到左4點半.
之後又要上去溫習小組.
完左去睇班籃.
竟然開左波\!
見到d人好博.好盡力.都有d人好予.
我同陳飛.peter係到講口號 . 好白痴
最後2a win 左wo
睇完之後.我地幾個係公園到玩
到左6點.去ok 飲飲食食.
之後番home
番到去.換衫.
然後落街...一個鐘倒之後番home
之後沖涼.食飯.做功課
做完功課成11點.之後打日記....
|
|
|