Qooza Member Login Write Forum
暱稱: 傻人娘子
性別: 男
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

嘩 !

2007 年 5 月 26 日  星期六

 咳咳.....

  嘩...好耐無黎過喇...封晒''陳'' -口-''

  我部電腦壞左好耐喇..差唔多兩個月...日子認真難捱 /.\ 不過終於俾我整返好喇,整得我幾辛苦呀!

   星期3 night  去左睇gala show 喔....好正呀個愛相信...不枉我用左60 $去買張飛=口= 果日睇左好耐呀..睇到10點幾先放人..之後野都無食就回歸家中=口= 果日真係餓死呀...最衰都係衰打機 --'' 唔打機咪有時間食完野先去啦 -v-

   近排好鬼多野做..要為個math project 博殺喇..我諗全個s.2 交得最慢係我地組喇- -''  死啦..我仲唔見左個中期報告....真係就黎要走佬返大陸潛水 =口=

無打好耐字喇..隻手會攰 @@ 今日放過我啦...星期一 就再回歸這裹

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 vincent3209 的日誌)


peggychi 於 2007-06-01 07:24 PM 發表:
哇...你終於打喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`YunG__* 於 2007-05-31 09:49 PM 發表:
好寶寶"! =]
你記得打qooza唷* GooD BoY `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 vincent3209 的日誌 ]