|
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
比老豆鬧--  |
分類: 未分類 |
比老豆鬧--
鬧得好HI
係佢鬧得好HI
我1粒聲都5撚出得
勁低B
打住禁多
要得著.就要礒生更多
|
| 發表時間:2009-08-04 11:30 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
第2日死.....  |
分類: 未分類 |
7點要起身....
21號3點幾先Zzzzz
今早靈修唱詩歌
靈修完玩遊戲
玩信任天梯--
我話擺命天梯就真......
到我玩--
果時
有d驚
遲d會擺相
仲玩左羅馬炮架.....
我地個組好矛
未開波某人就射佢地
跟住比4組圍...
超攰..........
1天完.......
待續.......... |
| 發表時間:2009-07-25 02:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|