1.傷心 你怕嗎???
我就好怕la......
2.你對你的伴侶誠實嗎???
我自己都唔知.........
3.點解你唔信愛???
因為以前屋企ge問題~
4.咁你有無諗過同你而家ge伴侶一生一世??
都有ge~
5.如果你的伴侶背叛你,你會點??
我會好失望,但係我唔會俾人知我好失望~
6.如果要你放棄自己黎去做任何一件事,你會點???
我唔會.....我認我係好自私~
7.當有一日你已經唔愛你ge伴侶你會點???
我會同佢講.....叫我同佢大家一齊冷靜下~
8.你會唔會背叛你ge伴侶???
唔知ga~睇下點先la........
9.你而家最掛住ge人係........
係一個我好愛ge人!!!!!
10.而家有咩歌係可以表達你而家ge心情???
逃避你
世界最遙遠的一種相距中
明明迷戀 然而又不知怎向你形容
呆想 只會越盼越凍
我怎麼可得到你認同
我不清楚 不太懂
世界最遙遠的一種相距中
明明情深 然而亦不敢親切地抱擁
呆等 感覺被我斷送
縱使看不清所愛面容
仍未敢伸出我手觸碰
*逃避你 卻又期待我可跟你做情人
而用情的心可天昏地暗
逃避你 愛是遙又遠得很
而我始終不敢靠近
還是不相信能和你合襯*
世界最遙遠的一種相距中
明明留戀 然而讓輾轉的掛念撲空
回憶 心裡越載越重
卻不珍惜這一次重逢
我的思想像完全失控
Repeat*
如共你從沒開始 不會有終結
誰人在意 情在我心的深處不可以停止
自己而家ge心聲!!!講緊而家個個
|