有時愛一個人真係會好辛苦~
但係點解我會愛上左你???
愛上一個一時令我滿足一時又令我失望ge人=.=
其實你係一個點ge人??我真係咩都唔知~
你係一個好男仔定係一個唔好ge男仔????
其實咁樣我地真係可以行幾耐???既然我地有咁多ge問題~
咁樣我地可以行幾耐????我都唔知~