生活點滴,寫我心情

人是為現在而放棄將來,還是為將來而放棄現在

 
 
 
vincentfung

暱稱: 特別版速龍
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



2008 年 4 月 2 日  星期三 雨天
星期二,雨,HK DISNEYLAND

不理會天氣
不理會學業
今日放下一切跟你一起走

 

3個承諾都對現了
我還是一個守諾言的人呢

 

HK DISNEYLAND
一直都想去走一遍

出發前小插曲
以為市中心上車,點知屯門...
買唔切包TIM

 

買左ANNUAL PASS
得閒記得叫我去呀

今日十分的少人
可能天氣不太好,加上平日又唔係假期

天氣少少的凍呢

去到門口至發現...隻腳架無左接機個part...
即係拎左都用唔到
唉...無得勁玩自拍同夜晚影唔到靚相... (除左影大頭)


發現...你影相真係會包左好多


原來...我好習慣影相隻手插袋

跟想像差不多
差不多的細...加上步伐比較快
未到中午都已經走了一半有多...

十分喜歡去邊都唔洗點排隊既感覺
想去邊就去邊,唔洗點等,真係幾正

去HK disney都唔係玩佢d game架啦主要...
睇show影下相架姐...XD
可能大家都幾日唔夠訓...
玩完space mountain
都有暈車浪的感覺,今日果然精神十分不佳(如果係去ocean park就真係蝕到入肉)


呆滯


知唔知道咩叫做低能?(但係我影架喎)

佢d show又真係幾好睇
其實佢d show係咪次次都一樣?


大概是必影的吧...可惜無架...d工作人員都只會影一張...


lee個人幾好玩,可能做得buzz lightyear都要energetic d

玩佢個game得8萬幾分...L3...(但係已經係身邊個一個7倍)

d卡通人物成日都唔見人ALICE又話要去搵兔仔
次次去到D卡通人物都有事走左...唔通...連佢地都唔鍾意我!?

 


花車我都係鍾意TOY STORY
(城堡背景位其實不太好)

 

實在太快行完
無乜野做去左行街
D野都幾貴...
個城堡賣30萬...都幾嚇人(邊會有人買架其實)

 

個天一直落勁細雨
開傘都會中面(因為大風)
根本開唔開都係一樣...
可能因為咁
搞到你不適啦...


另一種美
(其實一直覺得HK DISNEY個城堡好細...)

 

講我曾經想過既事
雖然現在是無意義的
不過你不覺得,這樣得有FEEL的嗎?

P.S.
其實都曾經想過再講多次
但係無諗過咁遲至去(一直諗住返黎不久就去)
已經變得太CLOSE了,完全唔同感覺的

 

算係第一次現場睇大型少少既煙花
比起香港STANDARD個兩次
我覺得DISNEY既煙花真係靚
可能因為MIX個城堡同佢D STORY
真係好靚

 

見你唔舒服睇完就馬上走
畢竟係我叫你出黎既
照顧你係我既責任
我只怕你會習慣有我的存在...


還有兩日就要分開了

刊登時間︰2008-04-03 02:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]